A continuació, us presento el Bloc de l’Assignatura Alfabetització Digital a través del qual tothom que hi entri podrà realitzar un seguiment de tot allò que realitzem dia a dia a les classes. Espero que gaudiu d’aquest bloc i no dubteu en agafar tot allò que us sembli interessant. Tot el que hi ha escrit també és vostre! Així doncs només em queda afegir... BENVINGUTS!

jueves, 2 de febrero de 2012

Sessió 36: (02/02/2012)



La sessió d’avui ha estat la més caòtica de totes. Al estrés que portem a sobre amb els exàmens, els treballs i de més, s’hi ha afegit la neu que ha decidit passar per Mundet a alterar al personal. Per mi, la sessió d’avui era molt important ja que estic tenint molts problemes amb els links del portafoli perquè no em funcionen. Ahir li vaig enviar un correu a l’Àngels demanant-li ajuda perquè estava desquiciat. Ja no sabia que més fer! Així doncs, entre els companys i l’ajuda de l’Àngels he intentat solucionar el problema. 

L’Àngels m’ha aconsellat que creés una carpeta exclusivament per l’índex i una altra exclusivament per les activitats del protafolis i aquestes dues carpetes dins d’un altre sota el nom de “índex-portafoli”. Un cop fet, ho he passat tot al Filezilla. Esperem que funcioni…

Al acabar, la gran majoria de companys decidit marxar per precaució i com que érem tan pocs a l’aula, la professora ha decidit que podíem mar
xar a casa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario